星期五, 12月 01, 2006

二次元の海 Two-Dimensional Sea(umi)

二次元の海 Two-Dimensional Sea(umi)

隱居深山太耐,近排叫得閒d 睇返d朋友舊同事d blog,我真係脫晒節啦,又覺得自己真係過緊自己想左好耐o既簡單生活,返工食飯放工訓覺踩單車,非常簡單,連本來喜歡看的動畫都沒有去看,因為住得遠,又唔敢假日出街,車費太甘了,亦唔敢搵班舊同事,因為都唔知講咩啦已經!!!如果tony都話自己三十歲人都令阿媽唔放心,我就真係大鑊,我係三十歲人仲令阿媽擔心tim !!!

點都好,其實我個blog其實都無咩人睇,出奇地洸少同其夫人仲留埋言真係出付意料,連我知自都係睇返自己個blog兩次咁大把,真係無計,鬼叫我放工返屋企都用成兩個鐘,如果唔係我用電腦睇電視,真係電腦都費事開!!!!!
我其實成日都o係旺角,不過係因為轉車而已,究竟幾時先可以見一見d朋友呢!?我都唔知!!!