星期一, 9月 24, 2007

綵燈晚會~~~




星期六晚同小泉一家,子健去左東薈城個新美食廣場"大食代"(個名真係核突到呢~~)食dinner,我去左間叫fusion rice 買左個旦包飯,不過間野d人好似好唔想做咁,我見到個飯出左擺到凍晒,佢地都唔理,唔知點解只係整其他order,係唔整我o個個,激死!!!我地一行人都覺得 d野唔值呢個價,野飲又要另外去一個檔口買,又貴又煩,我諗我以後都未必會再去!!!

我地食野o既時候,講開聽收音機聽到今晚東涌文東路有綵燈晚會,食完飯小泉車晒我地過去睇下,有表演,有免費睇掌,有野賣,有綵燈,不過我都係無咩興趣,最高興係見到雪糕車,即刻買雪糕食!!!

另外10月1日我地又黎一年一次踩車上大佛,barry黎唔黎呀?

好殘忍呀~~~


上星期有日返公,一落街,就見到慘案,東涌果然多痴線人 -_-b

星期一, 9月 17, 2007

星期六~~~


過左o既星期六,除左一班朋友去左西貢bbq之外,去rb比賽的hiphy o係熱身時炒車,而且炒到入廠仲見埋報tim,真係慘,希望佢早日康復啦 T_T

星期一, 9月 10, 2007

ARIA出第三部

唔知幾時播呢,可以繼續遊水星^-^

VOCALOID2 初音ミクに「Ievan Polkka」を歌わせてみた

有個朋友send左個咁o既野俾我睇,都幾得意,有無人知係咩黎?

貓樹


o係網上團購左一棵貓樹,本來話7百幾連運費,點知o個間物流公司要另外收左百幾運費,都唔只,仲話送去東涌仲要再加3百,真係精神有問題,結果係自己出去官塘攞仲要自己call van自己搬返東涌,真係火都黎,不過砌起左之後,兩隻衰野好開心咁玩,都叫做安樂d ~~-_-b

星期三, 9月 05, 2007

朝光街


關唔關朝光社事架?

星期二, 9月 04, 2007

傻仔x2











新厠所!!!!




都兩個星期前,o係紅蘿蔔買左個新貓厠所,裝左砂,不久茶茶已經識用,不過alice唔識用,仲唔想行埋去tim!所以一路放多個砂盤,不過係地鋪砂又大力又蠢,爬到d砂飛晒出黎,又間中一手差左落d屎度,所以上星期收起個砂盤,迫佢地用新貓厠,點知alice衰到o係我個袋度大解,真係激死!!!


不過近幾日佢竟然識得用個新貓厠,雖然調轉左前後黎用,不過都好,唔洗成地砂^_^b

大個女啦~


上星期有一晚,佢兩個又o係我張床度大戰,當我去鎮壓o既時候,發現一隻牙o係床度,alice換牙lu,不過check下佢個口又唔見有牙甩左,但係d血係好新鮮o既,點解呢^_^b