星期四, 12月 06, 2007

恭喜晒barry又添丁~~~^_^


恭喜晒barry個魔魔媽又添丁,又四隻小b,有排你辛苦呀,加油~~~!!!
送你兩隻貓脾!!!
11月開始學日文,不過好攰,返完工返學有d辛苦,好彩一星期先一晚.
之前玩過samson部i pod touch,部機d介面好用加反應之快,今人玩得十分開心,
亦我令我覺得自己部n95形同垃圾,介面唔user friendly,反應慢,無touch screen,
要放大同想打橫個mon睇,慢慢按按鈕,人地一擰橫部機就自動黎,放大直接用手指拉大is ok,以後都唔會再浪費金錢玩nokia d野,有好多software裝都無用,9成要俾錢加上個個都係無謂多過實際,打機都係psp,nds,聽歌都無i pod啦,gps都係外置啦,廿分鐘先定好位,我走左9世啦!!!
12月1日又再同天下的舊同事bbq,感覺幾好,不過入到西貢咁遠都係離唔開facebook,不過可以add晒各位都係好!!!