星期三, 7月 30, 2008

多謝你,阿銀~!!!


阿銀,知道你有新開始了,恭喜你,
你都知道我影相又唔得,電腦又唔得,畫野又唔得,講野都唔得,中文唔得英文唔識,無資歷無學歷,
又怕死又怕煩又怕醜又怕瘀面皮紙咁薄,無實力無努力無毅力無體力無動力,成日都係要靠你支持,幫助,多謝你的幫忙及多年來的照顧,衷心祝你今後日日都有らき☆すた,生活愉快~!!!
ありがとうございました!!!!

日偏蝕

8月10日又出現日蝕,日全蝕,美國國家航空暨太空總署資深日蝕專家艾斯皮納克表示,一旦天候許可,亞洲大部份地區、北歐和加拿大北部屆時都可觀測到日偏蝕景象。不過香港無份,香港只能見日偏食

日全食的情況

日期及時間

初虧

8月1日18時43分

日落 8月1日19時04分

史特加 Vs 阿仙奴

阿仙奴季前熱身賽,星散之後第一場對比較有實力o既球隊,期待年輕人們有好表現!!!
日 期 : 二 零 零 八 年 七 月 三 十 一 日
時 間 : 深 夜 二 時 十 五 分
比 賽 地 點 : Mercedes-Benz Arena
本 港 直 播 頻 道 : nowsports2

星期二, 7月 01, 2008

多謝晒李小超,now tv真大方




歐洲國家柸俾now買左,正常要俾錢睇波,應該唔會覺得特別高興,不過今次有d唔同,咁大個人未中過咁大份獎,我參加下佢個歐洲足球共同睇,每次$1.5博下中包紫菜食下,點知今次o係第二天o既遊戲竟然中左頭獎,40" SONY BRAVIA W400入手,雖然花左一個多星期要全屋推倒從來就佢,不過始終比部benq正太多,黎緊就係要買ps3同買更大harddisk放hd片,換4核芯cpu的計劃亦要展開,因為要起貳號機招呼部電視,雖然一闊三大,始終不勞而穫都係令人高興!另外6月22日再中多包四州pop紫菜tim^_^b
嗚謝barryさん幫手搬野,thx!!!