星期三, 9月 10, 2008

AMD PHENOM x4 9550

之前用緊 a64 x2 4800+,不過當進入夏天,部機開始唔隱定,又因為部機都ok耐,當時唔多留意電腦資訊,求其買左u板ram就砌埋,無check無test.再自從ddr2 ram平到咩咁,就買多2x 512 ddr800,之後都未有事,不過慢慢間中發生突然斷電,咁就一廂情願以為火牛出事,換牛,其實唔關佢事,當事件仲有發生,再加埋新狀況hang死xp,又以為windows太耐,剷機,仲係咁,scan hd,換hd,都仲有,check下北橋hs,換銀散熱膏,都仲有事check cpu hs,發覺ok熱,再上網check到有傳am2插坐有d舊版會出現過熱問題,要上代理貼d 墊片,升高粒u可改善,但call代理之後,代理話多樣野話4800+ & 4600+有一水貨係有過熱問題,建議我換u,本來如果唔係自己屎忽痕,真係踩佢都傻,不過自己心思思想換4核肥龍玩,而且最開心係我買o既係[打手mode]建達代理o既amd cpu[\打手mode],有全港應該得佢有o既trade in服務,我send mail登記報價,用粒舊用trade粒現時市價千一左右的Phenom x4 9550,上星期報係補返$780,前日報係$720,所以尋日已經急不及待晨早去左trade in新u,返到屋企拆野,咦!?點解個散熱器同我之前粒u一鬼樣架!?上左機之後咩都唔理就開power dvd睇片加轉片,點知又死,心諗,無野下化,又黎?restart之後即刻上網dl 晒近期多人用o既cpuz,cpuid hwm,core temp,amd over drive,check晒粒新cpu idle時只係得o個31度,何來過熱?跟手又要o係bios玩一輪,最後發現事件原來出現o係上面有講過o既買左新ram,問題係出o係新買o既係ddr2 800,舊o既係ddr2 667,雖然係已用上Corsair XMS,不過原來佢谷上800mhz一full load就死,尋晚set ram去667,不過超左外頻到220,ram即時上左733mhz,不過無事,即係買d貴ram都係無用,要超就要買"超"貴ram,攪左咁多野原來只係兩條667ram上800得但不能full,真係命都無,只能怪自己懶又蠢,所以尋晚開晒d msn,qq,網上電台,bt黎行升少少ram usage再用over driver all test full load cpu5個鐘,睇下有無事,今朝起身,test完咩事都無,full load左5 hrs,最高只係得47度,今次真係要讚下amd 已經唔再係當年熱到可以煎蛋o既雷烏,出門前再set幾條片黎轉,打爆埋d ram,希望唔好因為我o既on居而令到ram有事,不過又有想佢有事,因為可以上代理換新野:p,亦證實左唔關amd事,無唔穩定無過熱,阿德少你可以安心轉用amd啦^o^
p.s.圖好大,慎click ~!!!

test緊

test完後max temp47度

另外每月加$10轉左和記30mb,bt單一file竟然可以上到3000k dl,正~!!!