星期五, 8月 17, 2007

直昇機


今朝睡醒就聽到直昇機聲,可惜沒有10x zoom的Canon_S3is,家附近見到這東西把山上的東西運回地面,雖然不是太近,不過就十分嘈吵!!!

二貓生活











雖然還是經常打交,不過已經相處得不錯了,可能是我管的太嚴,茶茶的樣子幾時都是十分慌張!!!新買了冷風機,當然要涼就沒什麼用,當風扇還可以,起碼兩小魔怪不太容易把它推倒 !!!
兩隻蠢材近來吃少了一點,睡覺時我把牠們趕下床,現場我們三個都分開地方睡,不過早上醒來的時候,轉身還是手會打到茶茶,腳會踢到alice,不知什麼時候又走了上來^_^b

星期五, 8月 10, 2007

忘記了~~~~收返埋條脷~~~~~~




有人話貓貓會唔記得收返埋條脷,alice最近就成日突左條脷仔出黎!!!

我康復了,謝謝關心!!!


茶茶已經成功成為太監,謝謝各位關心!!!

星期四, 8月 09, 2007

My Name is ALICE


咁耐先幫妳改名,唔好意思呀alice!!!
另外,之前以為茶茶做desex無攞走旦旦,只係切左管管,因為佢做完手術個袋仲大過之前,點知過左一個星期先發現開始縮細,原來醫生唔係無做野^_^b
仲有個不幸的消息,alice的哥哥已經去了彩虹橋,希望barry一家唔好太難過,同希望卡樂b繼續健健康康呀!!!