星期三, 1月 03, 2007

無能為力!!!


最近開始喜歡上一個女孩子,本來只係想大家一齊踩下車,不過同佢溝通得多左,發現佢好似我鐘意o既人,不過今晚我聽完見同另一個男仔o既野,我好唔開心喎,幣啦,原來真係鐘意左佢喎!!!!大鑊啦,我唔識追女仔架喎!!!更何況我做唔到佢希望o既伴侶o既條件!!!而且佢身邊o個個係追女仔高手黎!!!真係無能為力!!!

3 則留言:

stella 說...

其實兩個人可唔可以係埋一齊,有時都幾講天意的,唔係你想同咩人一齊就會同咩人law。有時你唔係佢心目中的理想對象,但係你地兩個一齊會好開心,咁唔通又唔一齊咩?王子都唔係一定配公主啦~總之放心去啦,表達左而無結果的,總好過後悔終生ma~

angus 說...

呵...追女仔能手都睇中左,以你既口味一定係卡娃依娃哈哈型嬌的的純情囡囡~?有d女仔唔鍾意d男仔口花花,不過如果那個追女仔能手內外兼備,咁...你唯有待機睇定d,唔駛心急既~

九根 說...

哎~我本少女攻略斷貨,等再板送本過你 XDDDD