星期一, 9月 24, 2007

綵燈晚會~~~




星期六晚同小泉一家,子健去左東薈城個新美食廣場"大食代"(個名真係核突到呢~~)食dinner,我去左間叫fusion rice 買左個旦包飯,不過間野d人好似好唔想做咁,我見到個飯出左擺到凍晒,佢地都唔理,唔知點解只係整其他order,係唔整我o個個,激死!!!我地一行人都覺得 d野唔值呢個價,野飲又要另外去一個檔口買,又貴又煩,我諗我以後都未必會再去!!!

我地食野o既時候,講開聽收音機聽到今晚東涌文東路有綵燈晚會,食完飯小泉車晒我地過去睇下,有表演,有免費睇掌,有野賣,有綵燈,不過我都係無咩興趣,最高興係見到雪糕車,即刻買雪糕食!!!

另外10月1日我地又黎一年一次踩車上大佛,barry黎唔黎呀?

沒有留言: