星期四, 3月 13, 2008

麻煩小姐alice & kagami






3個星期了,kagami搬來了三星期,家姐alice仍然非常唔鐘意kagami,總之近距離相遇就會fee爆kagami,不過小小妹亦不愁,因為她愛上了大哥哥茶茶,只要kagami行埋去,茶哥就會lam佢,lam到kagami非常之冧,變成機械喵,總之一行埋茶茶身邊就咕嚕咕嚕,不過小小妹非常憎我,想摸下佢都會避開,因為第一日黎就俾我打,仲要3week內かがみ兩度o係我d 椅墊上面癩屎,而且o係爛x,加上佢超唔鐘意俾人打(係人都唔鐘意架啦)打一下已經用超大volume劏豬叫聲大叫,但係我呢d賤人係只會打到佢收聲為止,所以佢超憎我我都理解,不過我係唔會就佢o既^_^b
我部canon g3好地地,不過舊電就差唔多打柴,究竟買唔買舊代電俾佢好呢,其實佢照d相都ok sharp架-_-b不過又好想買s5-is喎^o^
barry先生,我朋友smason有興趣收留你家的白手b,有時間send張近照俾我啦,我只我成日唔online,不過email都得架!!!

沒有留言: