星期一, 1月 05, 2009

小鏡一歲大~

小鏡一歲大了,雖然應該係12月6日o既事,不過因為當時o岩o岩部g3壞,無咩影到佢生日前後o既相,因為呢隻貓貓o既行作太快,講真而家有部sx1is,對焦快左n倍都係追佢唔切,不過就可以再行遠d影佢,其實因為呢個衰妹好似一開始就已經極之唔鐘意我,不過一年之後,已經由我申手去摸佢,佢就即閃,到而家ok,我申手摸佢,佢都俾我摸,亦會開始我瞓o既時候,走上床o係我身邊四維行,關係ok左好多~!
另外由於而家實行定時放飯,唔到時間都唔俾野佢地食(大家睇下阿茶幾大個肚腩,alice成隻豬咁肥),黎控制佢地o既體重,因為醫生話alice太肥,咁o係夠鐘之前佢地肚餓會叫我(喵~餓死貓啦),但係因為肥茶成日叫加叫聲太大太煩,佢叫係會俾我鬧,而alice係會好可憐咁,用對亮晶晶,有個小宇宙o係眼珠入面好似嘉美尤咁o既眼神望住我好嗲咁叫,不過我見到佢成隻野豬咁肥,我就真係啋佢都傻:p
呢個時候小鏡就做左代言人,佢咩都唔理,我對住部電腦o既時候,佢就上貓樹去最接近我o既位置叫,又唔理佢o既話,佢就直接行上我個keyboard附近o係我面前叫,唔理佢都唔得,朝早o個餐,如果我未起身,佢直接企o係我心口對住我叫,我通常都會回應佢o既要求,因為佢雖然一歲,不過佢就過瘦,因為佢唔係食好多野~
另外睇到barry屋企阿吉吉大咪到呀~大家都係一歲,吉吉就快大隻過老豆咕咕,小鏡仲係唔夠alice大隻,希望小鏡快d大隻肥起來,唔洗同家姐玩佢打交o既時候俾家姐大蝦細~唔知點解alice真係唔鐘意小鏡~
alice &

小鏡

陽光太猛,撐唔大對眼,睇落就好惡

4 則留言:

GoogleSucks 說...

一歲就咁大隻……證明海哥真係對o的貓愛護有加,畀佢o地好食好住……

Unknown 說...

係佢地大食o者,其實小鏡係過瘦tim~

九根 說...

嘩~~ 小鏡d 眼神好鄙視你咁wo XDDDD

Unknown 說...

當然啦,因為我最鍚係佢丫嘛!
佢應該係諗緊~做咩呀cheap精~ ^_^