星期六, 10月 15, 2011

又有蛇~

上星期四,帶alice睇完醫生,確認可以觀察,先不用動手術,之後為左放鬆一下,又踩單車出廸士尼,去到欣澳抽水站前少少,仲留少上次打風的樹枝散落地上,不過竟然見到一條以為係樹枝的物體企左1/3起身,而且頭頸位置澎漲,因為本來以為係樹枝,我直剷緊埋去,見狀當然即刻扭呔,新車架差d就發生第一次炒車,當避開之後的小上斜路有半條下陷左3吋,當然已經避唔開一野就衝左落去,當停定回頭一看,原來係一條bb眼鏡蛇,牠亦在高速開逃,當手機拿出來已經潛了入草叢,我亦唔敢搵,如果有成年眼鏡蛇的話我就唔夠快走得甩~對上次見野生蛇就係俾前面單車碌過的小蛇,再上一次就是在西貢,有條金腳帶o係我腳前幾cm行過~

因為前一日係重陽假期,我去到廸欣湖基本上只有兩crew人影緊婚紗相,公園無人,湖上只有兩隻艇,第一次見到可以叫做鬼影都無隻o既廸欣湖,但係竟然因為咁,發現到佢個公園入口個花圃原來有好多蜂鳥同蜜蜂o係同一地點共同搵食,而且需完全唔理我,就o係我腳邊,伸直手已經掂到咁近o既花上面食花蜜~


完全無人

睇得到是什麼嗎~? 蜂烏呢,我不是瘋了~

用手機加天陰,影到都算係咁~

沒有留言: