星期四, 12月 18, 2008

Canon Power Shot G3 紀念品


一條當年o岩o岩搬入東涌,未有工返,又瞓唔著,又無野做拍o既無聊野~就係用最近死左o既canon g3拍o既~

我部canon g3個快門唔識開,正式地死左,當晚亦已經俾我解左體,當年賣4980 o既高階消費級相機d料可以話係兒戲到爆,個光圈同快門片只係幾片菲林咁o既質地o既簿膠片,死係遲早o既事黎,其實佢幫我影左好多相,亦已經有左4年有多,雖然我影相唔得,不過佢o既質素真係幾好~
而我睇中o既新機係canon sx1is,好複雜,唔講咁多http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/ProductDetail.aspx?product_id=100189&series_id=28

老闆上星期四收到花左16萬hkd買o既新機Hasselblad H3DII,連3千9百萬象素digitial back,可以直接形落cf card,或直接用firewire 800駁電腦,仲有新鏡hcd 28mm,不過digital年代d野真係做得差左好多,佢影出黎o既野係中間大左變晒形,要用個software o既dac改變形,不過佢唔會好似nikon咁只係用全張相變形再crop,而係真正software計形狀唔會變,可以照出返原size,而用開o既h1 2千2百萬象素即將退役,而且會被賣走,以下係佢o既遺照,買左咁耐第一次幫佢影相~!


今日收到個SMS,原來有人以為樂兒係我女朋友或親密人士~其實只係一個做左d野同講左d野令我產生左好多無謂誤會同身處困境o既人,我地都係見過一次面咁大把,而且佢已經以後唔會再出現~

另外,小鏡已經一歲大lu,不過仲未絕育~!!

沒有留言: