星期二, 3月 17, 2009

仲o係度~


2009年3月7日晚,爆多謝咁多位12team成員幫我慶生,雖然o個晚有d雨,不過仍然燒野食,好彩口口0呂大雨,竟然仲有旦糕食,認真開心,再次多謝晒咁多位靚仔靚女^_^百忙次中都抽空出黎,多謝晒~!
其實我生日係3月3日!不過3月3日當日都要多謝jason請我食飯,去左n年前蔡瀾已經推介過o既佐敦尖沙咀o個頭o既鳳城食扒,結果當然都係我一向都覺得蔡瀾只係一條粉腸,佢o既推介亦係把鬼,一塊好林好多肉汁o既西冷,不過唔講我真係唔多知係牛肉黎囉,只係一舊無牛味o既肉,唔係食餅要有餅味咩蔡さん!?
仲有多謝barry o既潮語學習卡,其實合野都香港話多過潮語,因為有好多勁out o既野,亦有好多近期o既香港古怪話無收錄,不過都係多謝~!
不過真係好彩唔洗上青海高原影野,bbq完第2日朝早先o係黃大仙走,遠一遠見到e22就埋站,就追過去,點知上到車心跳氣促仲頭痛tim,我諗我真係上左青海仲要搬器材上雪山~~我之前同人講少話可能返唔到黎,仲俾人話真係死就抵我死,我諗如果真係去左,應該真係死~!過左一個星期,星期日去踩車練返氣,點知去去下後腦好痛,要走埋一邊休息,仲暈暈地,油站有職員見我面青嘴唇白,問我洗唔洗call白車,同barry傾左個電話,蟻速出返東涌就好好多,不過o個d陰住痛,痛到今日都仲有少少,下個月body check啦要,不過都應該都真係心臟病,我d咁o既生活習慣衰到,都無變大肥佬,應該都係心血管病,睇黎我真係係時候轉工啦~日日食無定時加上一係辛苦到爆加無時間瞓,一時又得閒到無晒野做但又唔肯早瞓o既生活應該要變下~!
今年31了~~

3 則留言:

樂藝之fans 名單 說...

嘩...小心身子啦, 呢句野亦都係同我自己講><

angus 說...

嘩...小心身子啦, 呢句野亦都係同我自己講><

GoogleSucks 說...

嘩……波o的赤 (body check) o的錢真係唔慳得o架。呢句o野係小弟以過來人身分同大家講=.=