星期三, 2月 25, 2009

H3D壞左

小弟3年前,有幸搵到工,成為做左攝影行頭十幾年,不少廣告公司的ad,cd都識o既攝影師CK Wong o既助手,o係呢個做"香港專業攝影師公會"HKIPP o既早期會員了,呢個hkipp除左近年有某patpat鬼走出黎做左會長,玩拉大隊北上發展,每年攪下幾個相展,出本image年刊,仲有個x,mas party之外,真係唔知佢地有咩做,除左收會費,出image要自己晒相之餘仲要逐版計錢,錢真係收唔少,而家竟然有個投票,攪到一d本來唔多理個公會o既會員成日開會仲嘈之巴閉反枱咁濟,唔知係唔係個會太多錢,竟然打算攞d錢去玩投資,咁Q多錢,點解唔做多d幫攝影師o既野,如爭取下d低息貸款,攝影器材公司多d優惠,制定行業制度,幫d俾客走數o既攝影師諗辦法,助手訓練之類~可能有做我唔知啦,我又俾唔起錢做會員~_~
反而最近因為公司新買o既Hasselblad H3DII39壞左,而且送返丹麥都整唔返,結果要換新機,呢頭仲諗緊,買o既時候就好好服務,送機上門教點用,呢頭未夠3個月,買就16萬銀,要整又借機就要攞去佢地公司,仲想講佢地無售段服務,但係尋日上去因為整唔到要換新,要攞返舊盒上去換,換完跟手阿工程師俾左張卡片我,叫我可以約幾個fd,同為助手or freelance,可以約佢上返石利洛接受佢地產品o既技巧訓練,例如點樣因應數碼back去打燈,相機,軟件操作,仲有佢地因為亦係broncolor代理,新燈新power pack點用,h3d個digital back點裝4x5機玩都可以安排有得玩,幫d攝影助理點樣幫老闆順利工作,真係幾好,而新機當然都係狀況良好,因為試機我又順便影下部電話,不過因為我懶,50mm~110mm最近fouce位都好遠,但我又唔想攪咁大個地,落左extension tube玩marco

原file 100%原大corp一格1024x768出黎係咁o既

另外因為石利洛而家位於港島中心,就係o係華蘭中心隔離座新大廈,好高級,無行人路行去入口,而要同d車一齊行馬路,d 上37樓以上要轉lift,我上42樓,除左lift門,外面仲有一度磨砂玻璃門,好似地鐵車門咁後退少少再兩邊燙開又著白色冷光,好高級,不過真係有d多餘~

沒有留言: