星期四, 2月 19, 2009

又病了~

2月15日同班舊wargame戰友返左大陸玩,食左一個$138人仔仲要加一o既日本野,2小時內任叫,但食幾耐就唔限,當然不能通頂吧,最好的事就係呢餐係彬少請o既,佢仲要帶我去揼骨,真係非常之感謝~
返到黎香港,星日期一聽barry講佢好似食左個未蒸熟o既壽包攪到腸胃炎,當我心諗咁兒戲?當晚自己煮左個麵就即刻食到自己腸胃炎,唔好話咩烏丫口,連諗下都唔得,本來諗住唔睇場足總盃,半夜都係胃痛醒左,坐起身睇左5分鐘就忍唔住要入廁所嘔,結果又痾又嘔,休息左兩日睇左醫生,多謝晒醫生o係我強烈要求下開特效藥仲要唔收貴tim,不過浪費左第一次d藥,因為食左唔夠15分鐘又嘔晒出黎,我都唔知自己幾多年未嘔過,上感覺實在好辛苦,終於感受到少少媽媽當年日日都嘔,睇咩醫生都醫唔好有幾咁辛苦,亦多謝媽媽呢兩日山長水遠走入黎照顧我,看來年紀大了,要更注意食野了,亦更覺得初六無同班朋友食d 大陸串燒肉係無錯o既,唔係話d野一定有問題,不過我o既虛弱腸胃未必頂得順~
另外早一個星期,o既屋企附近見到一個馬路電箱俾人整爛左,睇一睇入面,原來政府無老點架,佢地都係用慳電膽架,不過兩日之後就發覺個慳電膽已經無左,唔知係唔係俾人扭走左呢~_~

沒有留言: