星期四, 2月 19, 2009

第一次用samsung ,softbank 707scII


之前部nokia N95,曾經係旗艦機型,幾個月前我第一次upgrade firmware,用原裝program,原裝firmware,原裝usb線,跟足程序,就up死左,要攞返上nokia整,佢地都無得攪要換底板,點知整出完就出裝攞3g線困難,攞完線打第一個電話一定打唔到,之後nokia個電話問卷調查打黎問我用完佢地維修中心覺得點,我俾左個歷史新低o既1分俾佢地,第2日已經有個男人打黎跟進,佢講會親自跟進,不過o個期無時間,上星期趁仲有保再上nokia整,以為上次有人話跟進,會服務好好,點知仲要俾個肥姐姐質疑我話~可能你將sim卡有問題喎,跟住又~可能你換左張4gb卡令都部機慢喎~!又要迫我同佢講~咪玩啦,第一次壞之前已經用緊架啦,係地整完又出新問題唔係賴我張sim同sdhc下化~!跟住佢話~我都係講返個可能性o者~!之後就一直大家都無講過野,就係叫我一個鐘之後上黎攞機,結果係整好,不過我已經唔想再用nokia~!
本來打算平平地買部LG ice_cream,不過學tony話齋,我男人老狗買錯色可能出街用會俾人打,而且得2g,所以都算~!
跟住諗起一部2007年春,日本softbank出左o既一部707sc,當年已經鐘意,不過貴加未解到鎖所以無買o既打算,不過上星期去左總部睇,本來打算睇812sh,815t同707scII,不過前2者都over2k,太貴了,而707scII又不同鋪相差很多,最後都係貪平買左部$1180hkd,可以用我現有的people 2g,pccw 3g,打出打入,video call都可以,sms收發都可以,雖然我開頭唔識send sms,不過已經ok了,不能上網,ok,不過鈴聲有d細同震動唔夠震,我諗我將會成為新miss call王,不過電量少,但對我呢d無咩電話講o既人可以3日才差一次電,好ok了~!
下一步就是trade in了垃圾n95換新電話,看看能換到什麼吧~

4 則留言:

九根 說...

好靚wo, 送禮自用都一流!

angus 說...

日本電話...好耐已經想買,性價比一流...

GoogleSucks 說...

樂基兒……唔係……諾基亞確實越唻越屎波。唔知芬蘭呢個歐洲國家係咪亦都面臨破產,所以佢諾基亞越出越屎唻呃大家維修同換機……

另外,海哥做乜無情情update firmware呀?以小弟經驗,通常如果出於「思佛恆」而升級o既話就多數會無好結果。以前小弟就係咁樣up死o左好多MP3機了……

Unknown 說...

我部野咁平係因為用707sc第一化機肉改入707scII殼,so無左上網功能,cp值又唔算好好,雖然我「思佛恆」update firmware,但我以往出於「思佛恆」up bios,firmware,無論手機相機底板甚至dvdrw都玩晒,用完裝or crack firmware都無出過事,用完裝firmware up都死機仲要換底板,我真係第一次見,nokia真係垃圾到唔恨~