星期三, 7月 01, 2009

人工減,但物價反加~1

我之前仲話本來俾貓地們d貓糧INNOVA貴,點知因為一次食晒o既時間咁o岩我去開o既寵物雜貨又無貨,結果o係一次同barry o係灣仔睇貓物時去左一間叫富貴貓o既上樓鋪,老闆係一名口才唔錯,講咩都好肯定好權威性咁o既男子,見我要搵糧,就推介新野core,一包5.4kg要$380,5月頭仲要加價到4百頭,真係我之前太孤陋寡聞,貴過innova啦,量又少~!
巴之閉老闆繼續吹呢隻core又咩50% protein,又無穀物,超勁漁油香味,好似好正咁,barry家的貓地超鐘意,不過據佢講佢地食左甩毛甩多左,而我家貓地食左無咩特別甩得多毛,而且仲唔係好鐘意食tim,其實我覺得呢隻野都幾搵笨,50% protein,但係我家ALICE竟然食左仲瘦左,有d古怪~~既然係咁,再換糧啦,一於試barryさん推介的fromm,我前年寵物用品展攞左包fromm鴨肉試食包俾佢地食,阿茶呢條雜食精竟然唔食,alice就照食唔理咁多,不過fromm都唔係平野,三文魚味6.8kg要成$396,比innova都係貴,不過fromm細粒d,唔似innova咁大粒,3位傻瓜成日咬到粒餅碎晒但係d碎粒又唔食,剩到一兜都係,成日要我用人手迫佢地食晒佢~!
core / Fromm / Innova

2 則留言:

GoogleSucks 說...

咁高protein查實對隻貓好無o架,又唔係要佢選健美貓……不過隻貓糧幾「得」都無用,佢o地唔鍾意食就有o的o徙料……其實只要好味道,佢o地食多o的就自然食到好大隻啦!

Unknown 說...

係protein唔一定好,不過佢地仲有1~2歲,要多d protein黎成長o者,太好味的味精糧我怕食到佢地生石,我只係唔想俾錢醫,而家分期買好d野俾佢地食咋~