星期三, 7月 22, 2009

22July2009_香港日偏蝕~


尋晚點幾鐘,barry先生提出上鳳凰山睇埋日出同日蝕,我竟然話好同佢一齊癲~一瞓落床就少少頭痛即刻想縮沙,點知我打俾佢,佢話已經推左另一班fd,唯有頂硬上,瞓一陣先,點知因為心知踩屎竟然瞓唔著,4點幾barry到左打俾我但係我未瞓著過,佢仲好善良話佢自己去,黎到先放佢飛機我就真係好PK,所以都係頂硬上,去7仔食件三文治就出發,東涌道上,未上到已經休息左兩次,o岩o岩件三文治令到我d血去晒個胃,仲胃痛,中途見到平少少o既位就停,停左兩次~
上到頂佰公坳,要由右手邊抬車上樓梯上鳳凰山,上左幾十級去左第一個亭,已經半死,休息一陣,見仲未到日蝕時間,諗住上多一個亭,上左一半已經頂唔順,加上見到個太陽就快高過大東山,下面個亭都應該睇到,都係打道回亭,不過原來未出太陽個山真係好潮濕,踩到上佰公坳個頭已經濕到滴晒水,吹左一個鐘風都唔乾,太陽一照到就乾晒~
一到步就試下用太陽鏡睇,結果要直望要用4塊鏡片加硬碟靜電袋,影相同拍片用sx1is真係唔多得,快門最怏只係得1/2500秒,最細得8光圈又無內置ND Filter,我亦無買ND Filter,PL,要用2塊太陽眼鏡片加上有雲先拍到,好惡攪,仲要原來超食電,原本4粒電好快玩完,帶左4粒宜啤都未玩到蝕左一半已經無電,但係亦都無雲有電都影唔到,鬼叫我窮無錢玩DSLR咩,結果用眼睇到蝕左3/4之後開始退o既時候我地就走人~
其實日偏蝕到一半已經減左好多光,不過一路睇住就唔多覺暗左,不過最明顯就係太陽幅射少左好多,明顯地涼左好多,俾個太陽兜頭晒住,我地仲2百幾米高,近太陽之餘但又唔會高到凍過海平面幾多o既半山位,都一d都唔熱仲好涼快tim~
不過barry架車上黎時已經發現佢條尾呔真空呔都竟然生仔,落山我行後,條友叫我見到佢條尾呔有咩事就大聲叫佢,又話落慢d,點知條友一開波已經好快,我落到57KMH已經唔敢再快要break,佢仲係好快飛左去,真係有咩都叫唔到佢我都57,佢真係應該有60以上,條呔有事就真係死左啦~
http://picasaweb.google.com/umistudio/22July2009_#

沒有留言: