星期三, 5月 26, 2010

終於有錶帶~


由上次阿銀送我的pro trek壞左之後,差不多4年無帶錶,因為有錢都係洗左買其他無謂野,一直想買隻錶,不過因為老闆無生意扣左月薪後都無諗過,不過因為barry非常幫忙資料搜集仲陪埋我睇錶之下,o係銅鑼灣某店,有個好親切o既老闆娘同我介紹左一堆佢話付合我預算o既錶,casio ok丫,帶上手都幾好丫,反轉個價錢牌一睇~玩野呀?千7銀? 同我講左o既預算6百樓下高左一大截~但係老闆娘的確最後篤左個6百以下o既數俾我睇,ok就買左,不過老闆娘講o既係行貨就有d取巧,因為事後我上網睇下,亦打左上代理問(casio香港有幾個代理)佢講o個一間代理係跟多一張獨立的保用證,不過就算無都可以俾上環間代理整,不過唔係佢地行代理o既就要收錢整(即係只要唔係假錶都可以收錢整)即係我買左水貨啦~不過其實佢俾個咁o既價我都預左架啦,總之有返錶帶個人都好似踏實左(當然係心理作用啦~)不過個人無時間觀念就放到一屋鐘錶都係無用o既(對不起各位,我仍然經常遲到~_~)

沒有留言: