星期三, 5月 26, 2010

ultimate ears super.Fi 3 Studio + 微光~


呢對ultimate ears super.Fi 3 Studio買左剛好兩年,條原裝耳機線一如以往,一年了多d就byebye了,仲要我自己人手拉斷左,當日即刻急電基少問問意見,結果聲佢講上左金聲睇睇,不過係銅鑼灣店~飾櫃入面有條橙色o既物體十分搶眼,就係傳聞中o既橙子線,不過要價6百實在太貴了,我的sf3才7百多,不過因為睇完基少的blog見佢買左新原裝線,我就想打消買返原裝o既念頭去試新野,因為可以問基少借黎比較一下嘛,在此亦鳴謝基少捐出的兩節耳膠同怪獸耳膠^_^
微光線個人感覺細節同原裝差不多,低音弱左少少,不過人聲推前加大左,不過講呢d咩:"高音純中高準低音勁"o既高手對白我就唔識,個人對音質唔係真係咁分得出,因為當年跟第一個攝影師o既時候,佢一影野一定播歌,而且超級大聲,基本上聽唔到人講野,所以睇怕已經炸傷左對耳,聽力唔係太好,所以我聽歌係要好大聲~只不過亦有基本要求,最少nokia n95播歌已經不能接受,雖然我部ipod photo都唔係咩靚聲野,不過都好ok,因為上次同基少去"翼牽"睇發佈會部新機貴到咁真係無錢買,仲要我set一大輪,如果用原廠setting就同我部ipod無咩分別,呢d野都係中左6合先買啦,而家用住ipod先都仲ok~~
微光線$188

沒有留言: