星期五, 5月 28, 2010

年紀大,機器壞~

年紀大,機器壞~
最近超級多問題~
最近的確好多問題,右膝頭啦,腸胃病,不過最近兩星期右腳最尾兩隻腳趾俾真菌感染,即係香港腳~_~
對手又唔知做咩起左好多小水泡,上網睇過同醫生話係煮婦手,因為多手自己整穿晒d水泡,基本上十1隻手指頭都係發炎,遇水即痛,面次扭毛巾都痛到想死-_-b
對手可能係因為o係公司搵到d陳年舊衫掂到手指公個傷口~而腳呢,就真係唔知係唔係去左某休閒中心無著鞋行左幾步就中左招(o拿,個場正過正骨水,無某人熟識o既雀仔按摩架~)定係著錯人地對拖鞋,定係返官塘著左我細佬對拖鞋中招呢,仲有去body check o個時度高磅重,做心電圖間房要除鞋除襪,唔係又關唔關事啦~_~
不過總之就係個人長期食即食野,少菜少生果少新鮮肉食,個人抵抗力太差,我諗真係要食返多d菜啦~
不過因為手腳都有皮膚病,終於被迫要去睇醫生,因為唔知去邊度睇好,又問阿媽啦,佢叫我返官塘睇,間診所好細,登記護士兼任埋配藥工作,仲有有個紅蘋果logo幾得意,不過好奇怪間野擺左好多個tvb buddy公仔o係度,仲有部samsung lcdtv播tvb,唔通醫生係電視迷? 不過佢應該無時間睇啦,唔知有無睇錯佢診所得佢一個醫生,診症時間竟然係早8晚11,而且醫生佢好耐心聽我講野,又同我講好多野仲要一d都唔趕時間,同我傾左好耐,仲發埋我人太緊張堆滿壓力,叫我醫好皮膚再返去醫埋精神緊張^_^
唔知朋友們係唔係覺得我係一個悠閒怪壓力+0的人呢?其實我係個超級緊張大師~_~
**官塘協和街醫健醫務中心,跟個某cute o既迷你環保袋我裝藥,真係問你死未~

沒有留言: