星期日, 1月 08, 2006

催淚彈還有更強的~~Kanon & 星の夢


今天因為太悶,所以照舊去單車鋪吹水渡日,碰上了ACG男"仁仁",他也被我迫他看了我的blog,還分析了,我看了AIR會如此傷心應該是只是因為我愛上了観鈴(這是因為我的二次元咩禁斷症候群,唔洗睇醫生我都知我有呢個病!!),同埋我毫無準備之下看,因為第一話的劇情點睇都係happy ending o既輕鬆愛情動畫,估唔到有個咁o既ending喎!!!
又說原來催淚級數還有更強的"Kanon"同埋"星の夢",看來我短期之內都不會看/玩這兩個作品的了,先玩AIR先,我想知観鈴為咩要死(我這二次元男還是很放不下)!!!Key這間公司真愛出慘劇h game了!!!
今天學會了ACG的解釋,原來是Animes+Comics+Games,精通此三界的就係ACG人了,看來我這個老年"宅族"是做不來的了,我暫時還是喜歡活在a+c的二次元世界裡^_^b

2 則留言:

匿名 說...

阿海少,我剩係記得個症名o既簡稱,叫做 "2DC" ,起初以為譯名叫「二次元自閉症」,但原來正確譯名之一叫「二次元少男/少女愛戀結」。你只要搵到個女仔令你過電o既,咁就不藥而癒o架o勒。加油啦!

Unknown 說...

二次元少男/少女愛戀結嗎!?
幾正喎個名,無錯係一個結黎o既,的確會因為搵到個鍾意o既女仔而不藥而癒,不過好唔好返對我黎講無咩所謂^_^b